Ankarsund!

Fy fan va gott, jag var i Ankarsund i helgen. Jag åkte upp i torsdags och det var det bästa jag har vart med om på länge! Det var så otroligt skönt! Jag sov i huset med pappa, brorsan och Lina i torsdags natt och på fredan sov jag hos gubbens föräldrar och lördan sov vi i gubbens stuga! Jag har varit ute på sjön och fiskat två dagar i rad och det var så fint, solen lös och det var spegelblankt! Jag har verkligen bara fått ta de lugnt och vila upp mig! :)

Här kommer några bilder, synd att jag inte tog så många, tänkte inte på att jag kunde fota så det blev några från igår och idag!



Det här é då pappa! :)



En fisk som jag fick. Vi fick la ca 15

Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Shiiiit va ni o fiska egenklien !? Gissa vem/vilka som kom upp snart ? ;) Hihi jooo jah o Johan !! Då ska vi komma förbi o säga halloooooo.. tsss.. puss o kram !

2008-08-20 @ 08:16:46
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback