Nu har skolan börjat..

Nu är man tillbaka i vardagen, och jag kan lova att det är mycke som händer nu, mycke man ska ta igen å shit.

Skolan började ju i onsdags och det känns tungt just nu, vet inte riktigt varför men jag é la bara skolless. Men tur é iaf att de bara é ett år kvar.

Jag va hos optikern idag och beställde mina glasögon, och jag fick reda på att jag inte ska läsgladögon utan att jag ska ha dom på heltid, fast de gör inget jag hoppas bara att huvudvärken ska gå över om jag börjar använda dom. För dom sa på optikern att mina ögon får anstränga sig hela tiden och det bidrar till huvudvärken som jag har jämt och ständigt!
Så det är bara positivt med glasögona.

Jag ska till Lycksele på mån till sjukan, får se hur de går.
   Sen ska jag till Skellefteå den 19 september tror ja de va, ska dit på sjukhuset.
Båda besökerna är för mina knän.

Jag var hos barnmorskan i tisdags och det var inge roligt alls.. fast jag fick ju iaf reda på vad de é för fel på mig så de va ju bra på de sättet...

Sen ska jag på fjälltur på onsdag och det går inte som de é just nu eftersom min "kropp é pajj" som barnmorskan sa.

Brorsan tack för att du finns! Känns bra att du följer med mig i morgon, hade aldrig klarat mig utan dig! Det är du och jag för alltid, spelar ingen vad som händer så vet jag att du alltid finns för mig när ingen annan gör de! Jag älskar verkligen digotroligt jävla mycket och du vet att om jag inte hadde haft dig så skulle jag aldrig ha funnits idag! Hade aldrig överlevt all smärta besvikelser utan dig!     Älskar dig nu och för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback