Oj Oj Oj!

Vilket dåligt skick jag är i.. jag skulle ut och cykla nyss men fy vilken dålig kondition jag har! Kanske beror på att jag röker och att jag har lagt träningen åt sidan eftersom jag har problem med mitt knä.. Jag ska på operation nu i augusti eftersom jag var med om en skoter olycka i vintras. Det har tagit några månader att få tiden till operationen men så är det ju med sjukvården..
   Nu har jag iaf  bestämt mig för att göra nånting åt de här.. 

  • Sluta dricka så mycke Coca cola (cola som är det bästa som finns.. men nu är det fan ett krisläge!)
  • Cykla varje dag (oj oj oj.. haha hur ska jag palla?)
  • Dricka mycket vatten (helst bara dricka vatten och inget annat!)
  • Inget godis eller chips på veckorna (ganska lätt för jag gillar varken godis eller chips så mycke, de é bara ibland jag kan bli lite sugen)
  • Äta fasta tider (inga problem)
  • Jag skulle vilja skriva att jag ska börja på GI (en bantnings metod för er som inte vet) igen men det är så svårt när man bor tillsammans med någon för jag kan inte begära att gubben ska gå på de!
  • Jag skulle även vilja skriva att jag ska skaffa ett gym kort men det är ju såå jävla dyrt! Har fan inte råd med det som det är nu!

Okej vi får la se om jag fixar detta, ska ju inte vara så svårt! Jag behöver inte gå ner i vikt men jag får verkligen inte gå upp i vikt heller och om jag fortsätter som jag gör nu så kommer jag att gå upp!  

Önska mig lycka till *tihi*



  


Kommentarer
Postat av: Marina

Om du slutar att röka också så ska du se att det går så mkt bättre, dessutom så får inte jag börja röka igen nu när skolan börjar ;P

2008-08-12 @ 17:39:50
Postat av: Haha

Lycka till gummz! Jag tror på dig (lite iallafall) ;) Tihi! Pussar

2008-08-12 @ 19:46:06
Postat av: Geliz

Jo, jag kanske skulle sluta med rökningen! Haha!

2008-08-12 @ 22:43:34
Postat av: Geliz

Tack! Någon som tror på mig ;)

2008-08-12 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback