Abstinens!

Mina batterier i kameran har tagit slut!!!! Jag blir tokig! Har ju inte fått ta kort på flera timmar!! Jag håller på att ladda batterierna men det verkar ta en evighet! Gubben säger att dom måste sitta i över natten! :( Det är helt sjukt vad beroendeframkallande kameran är! *Haha* Klockan är ju iof 00.07 så jag ska la gå och lägga mig snart men jag vill ju ta några kort, bara några! (Jag är inte galen!)

Ne, jag klarar mig nog kanske tills i morgon! (tror jag)
God natt på er allihopa! Det blir en tidig morgon för mig i morn, ska ju upp och se om de é nå väder att köra skoter i :)

/ Gela

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är kameragalen :D hahahaha.. Ja det kommer nog in lite bilder på lilla flinten min sen ;P

2008-12-28 @ 11:30:44
URL: http://gaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback