Ankarsund!

Nu är vi uppe hos svärfar & svärmor :) Vi ska vara här ett bra tag, fast det ser ut som om jag skulle flytta hit för jag råkade visst ta med mig lite mycke grejer! *Tihi*
Jag älskar verkligen att vara här! Allt är så lugnt å skönt!

Pappa ringde idag vilket var jätte kul tycker jag för vi har ju inte pratat på några veckor eftersom han är i Norge och jobbar! Han sa att han skulle komma hem i morgon. Jag frågade om han ville komma upp någon dag och pimpla med mig! *Haha* Å inte fan sa pappa nej till det! *Moahaha* Pappa säga nej till fisk?? Nehe du!

Jag är jätteglad över att jag och Jessika hamnade på samma praktikplats! Vi har fått sån bra kontakt och hon är såå underbar! :) Hon är verkligen ett ljus i tunneln! Det är så kul för vi har hittat så många likeheter och vi har ju så kul tillsammans! Hon är helt enkelt min ängel! Jag saknar henne redan :'( Tror jag måste skicka ett mess å kolla läget! *Haha*

Jag kommer tillbaks när jag har något mer att skriva! :)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Du är min ängel också, gumman! :D Du ska veta att jag saknar dig också, vansinnigt mycket! Det är så tomt utan dig! Bara för din skull längtar jag tills lovet är slut! :D Tycker om dig, gumman!

Miljoner kramar till världens bästa tjej!

2008-12-22 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback