Dags för sängen snart!

Ja, nu är det snart dags att sova! Ska ju upp i morgon och åka till Storuman med svärfar och svärmor! Gubben stannar här och är hundvakt! :) Hoppas bara jag kan somna för jag har ju sovit ganska mycket idag! Fast är man sjuk kan man ju sova hur mycket som helst!

Just nu sitter jag och tittar på Sagan om ringen med svärfar! Svärmor och Gubben satt också och såg för en stundsen men nu sitter dom i ett annat rum och spelar dataspel! *Tihi*
   Funderar på att lyfta upp Molly i knät och goza en stund!

Va kul det är att se att så många besökare har hittat hit! Det gör att jag vill fortsätta skriva och påta på med bloggen! :)

Lägger upp några bilder som vanligt *Ler*



..: This is Molly :..



..: Pölza & Skrollan :..

Natti Natti på er! Jag kommer tillbaka i morgon med info om dagen och mer bilder ska de nog bli!
/Gela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback