Dålig som fan!!!

Jag har legat hela dagen.. gick upp vis elva men det va bara att gå och lägga sig igen! Så jag sov till fyra - fem tiden! Jag har åkt på en bamse förkylning! :( Fast nu mår jag en aning bättre! Som vanligt brukar det kännas bättre på kvällen!

Batterierna till kameran är färdigladdade :D Så nu har jag tagit en massa mer bilder! Och givetvis ska jag lägga upp några!

I morgon blir det en sväng till Storuman med svärmor! Ska köpa några saker och hämta några saker hemmifrån! Svärmor ska besikta bilen!

Ne, jag har inte så mycket mer att skriva för jag har ju sovit bort hela dagen!



..: Har nyätit, ligger och vilar ännu mer :..




..: Moi :..



..: Thinking of you :..



..: Pölza & Skrollan :..

/Gela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback