Dålig..

Har varit dålig sen i måndags men det blir bara värre och värre! I morse när jag vaknade var jag helt slut och jag hade så jävla ont i halsen! Men efter angelika té och typ 100 halstabletter så känns det bättre nu! I halsen iaf, kroppen är fortfarande slö.. Men jag lever, det är la de viktigaste, eller hur? *Haha*

Pappa skulle ju kanske komma idag men det gjorde han icke! :( Men det finns fler dagar! :) Får se hur det blir i morgon!
   Gubben & svärfar va ute och pimpla idag men jag orkade inte, tänkte att jag skulle vila och låta kroppen jobba på att bli frisk!

Jag lyckades ta mig i duschen iaf, så nu känner man sig något frächare!
    Just nu sitter vi och ser Shrek 2! Har redan sett den men det gör ju inget! ;) Godis finns det gott om (tyvär)! Nämen det går ju inte låta bli att äta när det ligger på bordet och ser så gott ut! *Haha* Ne, så mycke blir det inte, dricker mest té!

Lägger in några mer bilder! :D



Här är det findukat för dagen middag!



Gubben och Elza!



Middag dax! :)



Å så ett kort på mig..

Ha de gött!
I´ll be back!
/ Gela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback