Helgen...

.... har varit lugn och skön, har suttit framför tv:n hela helgen nästan förutom att jag har vart på macken två gånger, måste dit igen, är utan snus... faan!!

Jag är lite orolig för i morgon.. hoppas det går bra!

Jag längtar såå otroligt mycke till julen.. inte bara julafton utan att få vara i Ankarsund!!! Jag älskar att vara där, men det blir mer speciellt när man får vara där i två veckor! Slippa stress och bara få umgås med dom jag älskar så otroligt mycke!
   Vet inte hur det blir med pappa, vart han ska vara på jul men jag har sagt åt han att han att han jättegärna får vara hos oss! Det skulle göra mig så otroligt glad om han ville de! Men det blir säkert inte så.. :( Han är nog säkert hos faster! Men det skulle vara underbart om han ville vara med oss så jag fick visa hur en perfekt jul ska vara! Utan allt skit som vi hade förut! Men han får göra precis hur han vill och jag blir inte besviken, bara han är glad och trivs! Förstår han om han inte vill! Skulle vilja att brorsan va med också men jag tror han ska vara hos Lina men jag blir inte ledsen för det, eftersom jag vet att då är han lycklig! Och det enda jag vill min bror är att han ska vara lycklig! Och det vet jag att han är med Lina :) Tack Lina för att du finns! Annars kan ni  ju alltid komma upp någon annan dag på lovet och racea lite med skotrarna! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

jag kommer sakna dig och mutta, mutta och hans latsittande på akkan :( bajs också. du måste komma och hälsa på... wiie!

2008-12-11 @ 14:33:49
URL: http://gaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback