Japp nu vare dags...

å berätta lite om vad som har hänt! För det första så var brorsan, Lina & Anders här igår! :) Det va kul att få träffa dom en sväng! Blev jätte förvånad att dom kom hit till Ankarsund för att hälsa på! Men roligt va de!! :) Vi satt och drack kaffe åt bullar och pratade! Jag visade även brorsan några bilder ja ha tagit under julen! Men sen var dom tvungna att dra vidare! Dom skulle till Akkan och hälsa på Toffe å Lillemor! Efter dom hade åkt så spelade jag, Gubben, Östen & Syrene monopol! *Haha* Det var hur kul som helst! Men fan va tiden rann i väg! Jag sa att jag kunde sitta hela natten och spela och när jag vände mig om och kollade så var klockan 00.30! *Haha* Det va ju för fan redan natt! Men vi spelade ett tag till och jag vann! *Tihi* Sedan gick vi och la oss och som sagt så blev det en jobbig natt! Det blåste så in i helvete och strömmen for hela tiden! Och jag kunde aldrig somna och när ja väl somnade, vakna jag igen antingen av ljudet av vindarna eller att det kom en rädd hund eller katt!

Men jag överlevde natten iaf! Jag kröp intill Gubben och kunde somna om igen!
Idag klev jag upp alldeles försen men det berodde på natten! Sen spelade vi monopol igen *Hehe* Det som är så kul med monopol tycker jag är att det tar sån tid innan någon vinner, man kan ju lätt spela i timmar! Jag vann idag också! När vi plocka undan spelet så var maten precis färdig! Men oj va jag åt! *Haha* Men det ska man la få göra nångång! *Hehe*

Så nu sitter jag här i soffan, proppmätt! Jag väntar på att vi ska spela monopol engång till! Fast jag får nog vänta ett tag för några vilar just nu! Men jag är alldeles för pigg för att vila, kanske beror på att jag sov så länge idag! *Tihi*

Jag lägger upp några nya foton! Det är både från gårdagen och idag!



..: Brorsan och Anders :..



..: Lina :..



..: Östen äter bulle :..



..: Himlen var så fin idag, det var pärlemo måln :..



..: Himlen igen :..



..: Jag har gjort mig nyårsfin :..



..: Jag igen :..



Det var allt jag hade på hjärtat just nu!

Gott Nytt År På Er!

/Gela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback