JULAFTON forts 2..

Nu har vi druckit glögg och öppnat alla paket!
Jag fick:

  • En massa scrapbooking grejer :) (ska ta och göra ett album nu som jag har tänkt att göra så länge)
  • Lera (så jag kan göra magneter osv.)
  • Smyckestillverknings kit (innehåller pärlor, avbitare, tång, waier, kedjor, mm )
  • En låda med massa stora pärlor!
  • 11 snusdosor!
  • En chokladask (paradis)
  • Garn och en påtdocka (en sån som man använder för att påta, som man kan använda till smyckestillverkningen sen!)
  • Sist men inte minst så fick jag en....... ROSA KAMERA!!!!!!!! (TACK GUBBEN!!!!) 

 Åååå va glad jag är! Precis som ett barn på julafton *haha* (äre inte så man brukar säga??)

Tack svärfar, svärmor och Gubben för en underbar jul!!!!! Älskar er så mycket!



Pölza vill också vara med när vi öppnar våra julklappar!



Här är alla saker jag har fått (man ser kanske inte så bra men men)



Här är Gubben (Martin), Svärmor (Syrene) & Svärfar Östen!



Gubben tog ett kort på mig när jag läste manualen till kameran! *Haha*

God jul på er!


Kommentarer
Postat av: Mipmip

Va fina kort du har tagit gummz..! :D

Jag kan vara din fotomodell.. ;)

PUSS

2008-12-25 @ 22:27:55
Postat av: Gela

Svar till MipMip: Tack så mycket ;) Ja, va bra! :) PUSS

2008-12-26 @ 12:43:46
URL: http://geliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback