Lite att göra!

Jag har visst lite för lite att göra.. *Haha* Har tagit ännu mera bilder *Tihi* Jag kan inte låta bli, det är ju beroendeframkallande! *Hehe*
Blir mycke bilder på bloggen nu men det är ju typ det enda jag gör ju! Gör inte så mycket annat än tar kort! Och jag tar verkligen kort på allt! Fast jag lägger inte in alla bilder, för då skulle det bli fullt, så ni får provsmaker! *Ler*



..: Va sägs om lite popcorn? :..



..: Katterna ligger och nanar :..



..: Gubben tog ett kort på mig när jag stog och såg tv (närbild eller vad?) :..



..: Konstig bild, men man testar allt *haha* :..



..: Vet inte vad jag ska skriva här! :..

Vi sitter framför tv:n fortfarande fast jag kutar som en idiot fram och tillbaka och tar kort som jag sedan lägger in på datorn! *Tihi* Jag tror jag ska sova snart för jag ska försöka ta mig upp i morgon och åka ut med skotern en sväng å pimpla! *Kul* Fast det beror helt på hur jag känner mig i morgon! Men det känns bättre nu så jag hoppas jag kan ta mig ut i morgon och kameran följer med kan jag lova! *Skrattar*

( Tack för att ni finns svärmor, svärfar & Gubben! Det är så underbart att vara tillsammans med er! Ni är såna fina människor! Vad hade jag gjort utan er? Love you all! )

Se you to morro! Natti Natti!
/ Gela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback