Pyssel!

Jag är ju en sån person som inte kan sitta still en längre stund! Alltså jag måste alltid ha något att göra! Kameran är en stor hjälpande hand! Men sen håller jag även på med scrapbooking och smyckestillverkning!
   Jag hade tänkt att göra ett fotoalbum nu när jag har fått så fina grejer som jag kan använda i julklapp! Meningen är att det ska ta ett tag för att få färdigt fotoalbumet alltså jag ska inte göra det på engång för jag vill inte använda en massa bilder som jag har tagit för att jag måste ha bilder till fotoalbumet utan jag gör det efter olika tillfällen! Som t.ex nu när julen har varit så kan jag välja ut och sätta in foton och pynta med julpyssel och sen efter påsken och efter sommaren. Eller det kan vara något annat roligt som jag har upplevt t.ex om jag reser någonstans osv!! Jag tror det kommer bli as läckert! Va tror ni om den idén? Hoppas bara jag har tålamodet!
För när jag ska göra något vill jag ha färdigt det på engång för att se hur resultatet blev! Så det här får bli ett test! *Haha*

Här kommer lite bilder på några saker jag har gjort under tiden jag har varit här i Ankarsund!



..: Ett armband :..



..: En nyckelring :..



..: Ett halsband :..



..: Padde ville vara med också :..

Nu har jag inte så mycket mer att skriva men jag kommer tillbaka så fort ja har något att skriva om!
/Gela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback