Tillbaka!

Så ja, nu är jag tillbaka från Storuman! Fick träffa Mimmi, Hampus & Tino! :) Det var kul att få se dom en sväng! Jag hämtade lite mer kläder och andra saker som ramminne mm. Sen gjorde jag inte så mycket mer! Östen & Syrene kom och hämta mig när dom hade handlat färdigt sedan åkte vi hemåt!
  
Såg att bensinprisen har sjukt till 9,79 kr *YES* 

Hoppas pappa kommer upp i morgon! Skulle va kul och se han en sväng! *Ler*

Nu blir de att få sig lite mat i magen och sen blir de la slappa som vanligt! *Tihi*

Lägger upp några bilder från min dag!



..: Tino :..



..: Hampus :..



..: Mimmi :..



..: Mimmi & Hampus :..



..: Jag, i bilen på väg hem :..



..: Jag igen :..

Nu ska jag äta lite mat!

/Gela





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback