Trötter...

Fy fan va trött jag är och klockan är ju bara 10 över 8!!! Det blir la så när man är stressad och har mycket som man ska försöka hinna med.

Söndagen var en pina... ne de gick ganska bra men jag trodde aldrig jag skulle frysa så jävla mycke!!! Jag försökte fråga alla jag kände om jag fick gå in på akkan en snabbsväng och värma mig eller om jag iaf fick gå på toan men icke de.. :( Det var många som tyckte jag var duktig som har fixat allt själv och jag är faktiskt stolt över mig själv! Det var så kul för det var flera tanter som var tvungen att krama mig för att jag var så duktig! haha! Och några lärare från luspen var också där och dom berömde mig jättemycke! :D En tog kort en massa kort!  Det var även många tanter och gubbar som tyckte synd om mig att jag stog alldeles själv och frös.
   Huvudsaken var att jag fixade tillslut :D Ska se till att skicka in loggboken till handledaren så har jag de gjort också :)

Känns bra nu! Det känns som allt flyter på och jag har gjort många praktik uppgifter så jag är inte rädd för att jag inte ska hinna dom! 

Måste sluta nu för nu kom Elza (katten) och vill goza! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback