--> Gela <--

Jahopp, nu har jag ätit, vilat, fikat bullar och peppakakor och nu sitter jag här igen! *Haha*  Prata med pappa också.. han skulle ju upp idag men det blev inte så, det var visst någon som förstörde de! :(  Men jag hoppas på att han kommer upp i morgon!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu!? Blir kanske att spela något på datorn! Som sagt så måste jag göra något, kan inte bara sitta stilla! Då är det illa när man inte ens kan titta på tv utan att göra något!

Ne jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva men man behöver la inte skriva en roman varje gång! Det måste ju finnas något att skriva om! :)

Här kommer en bild på Pölza & Skrollan som ligger och gozar!



/Gela


Kommentarer
Postat av: Linda

ja vi ska göra ossav med katterna :( men vet inte hur vi ska få bort dom..

Ja magen den växer så det knakar. Men jag tycker den är liten fortfarande.

2008-12-31 @ 11:25:34
URL: http://gaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback