Det är för mycket tankar nu som flyger runt..

Vad vill jag med mitt liv? Ska jag göra si eller så? När ska jag hinna göra det? Jag måste fixa de å de.. ähh jag skiter i allt! Jag får helt enkelt ta en dag i taget! Just nu skulle jag bara vilja åka bort någonstans där jag får vara helt själv och bara vara.. Utan stress och krav!!! Bara få glömma verkligheten ett tag! 
   Ena stunden är jag glad och andra stunden är jag helt hur jävla deppad som helst. Orkar inte me att vara så här! Är det för mycket begärt att få vara glad större delen efter allt som jag ha fått gå igenom? Kan inte jag få leva nu? Är det inte min tur?

Ne, det var inge inressant men jag va bara tvungen att få skriva av mig!

Det går jättebra att vara på Parkskolan, tänk att få jobba där när jag har pluggat färdigt!
Det är mycket jag ska hinna innan jul.. men jag får tänka positivt, då brukar det gå lättare! :)

Ska göra mig i ordning för sängen nu, det är ju måndag i morgon å de betyder att det bli en tidig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback