Fan..

.. va den här veckan har gått fort! Alldeles för fort! :( Vill vara ledig mer! Haha! Ne men det känns ändå kul att få börja praktiken i morgon! Fast något som tynger mig är projektarbetet men jag ska se om jag får tag i personen som jag har ringt flera gånger utan svar!
Jag ska ju ha två loppisar som projektarbete och pengarna som jag får in ska gå till Rädda barnen, och sakerna som blir över ska också gå till Rädda barnen!

Idag var jag i Lycksele med min faster och min kusin. Faster opererade bort en knöl i bröstet och min kusin skulle följa med för att köra hem eftersom faster inte fick köra efter operationen! Jag följde med för att hålla kusinen sällskap medans faster opererades! Kusinen har skaffat en hundvalp som är hur söt som helst! Det var så kul när vi skulle på Dollar Store för kusinen ville inte lämna valpen i bilen eftersom hon nyss har fått valpen och han blir jätterädd om han är själv.. Så jag stoppade han i handväskan! haha! För vi tror inte man får ha med sig hunden in dit. Min handväska är ju väldigt stor och han hade inga problem att få plats men han ville inte ligga så han skulle promt ha ut huvudet utanför väskan, och jag ville ju inte trycka ner han heller, men fan vad jag och kusinen skrattade! Fan va vi é crazy!

Ne, nu hinner jag inte skriva mer! Har massa att fixa tills i morgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det för hundras? :D en liten pluttis eller:D

2008-11-05 @ 18:53:23
URL: http://gaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback