Julpynt!

Idag har jag julpyntat! :) Nu känns det lite mer att det är jul snart!

Just nu sitter jag och Gubben i soffan framför varsin dataskärm och lyssnar på musik. Jag tycker det är så mysigt att ibland bara sitta och lyssna på musik och tv:n är avstängd och bara mysbelysningen är på. 

Nu är allt klart tills i morgon då jag ska stå utanför akkan och sälja grejer, och pengarna ska gå till världensbarn. Jag har prismärkt sakerna, skrivit skylt, köpt lottring till lotteriet, fixat växelpengar, fixat bord, mm.. orkar inte skriva allt.
   Hoppas bara att det kommer gå bra! :)

Ikväll händer la inte så mycke, kanske göra någon god middag och vi får se om Nisse kommer och äter med oss.
Ska nog bara ta det lugnt och försöka passa på att vila ut mig medans jag kan! ;)

                        

Kommentarer
Postat av: Maarina

Du är underbar! Tack. Utan dig skulle aldrig projektarbetet gå igenom <3

2008-11-29 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback