Praktik!

Jag stormtrivs verkligen på Parkskolan! Det är hur bra som helst!

Pinsamnt första dagen då jag svimmade men efter det har allt flytit på bra! :)
Jag var upp på sjukan iaf och fick reda på att mitt blodvärde är för lågt! Jag ska ha 150 i blodvärde men jag har 118. Så jag äter järntabletter nu. Hoppas jag blir piggare och slipper yret ;)
 
Helgen var väldigt jobbigt men jag tog mig igenom, var nog bra det som hände på ett sätt! Man behöver gå igenom sånt ibland tror ja för att man ska kunna fortsätta.
Men nu är allt bra och jag ska ta nya tag!

Skriver mer sen, har inte hänt så mycke :)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Geeeeeela ... uppdatera ;)

2008-11-23 @ 00:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback