Hemma igen!

Nu är man hemma igen efter en sjukt rolig och skön tur i Skellefteå!!! Det var det roligaste jag har vart med om på länge! Alltså det går inte att beskriva hur roligt det var!

Vi åkte klockan 8.00 och kom fram vid elva tiden. Vi åt lunch och sedan åkte vi till bodaborg! :) Det var det jobbigaste jag har varit med om på länge men det var skit kul! Efter Bodaborg åkte vi till Campingen och packa in våra grejer i stugorna och sedan duscha vi! Campingen var otroligt mysig! Stugorna var otroliga och toaletterna/duscharna var så underbara!
Sen åt vi mat på en Kina resturang, fy fan va gott det var med friterad kyckling! Mummss :) 

Sen åkte vi till en hantverkshus där vi fick sy lite.. (var inte kul alls men men) Sen åkte vi tillaka till stugorna och skrattade hur mycke som helst! *tihi* Vi var nog lite trötta! Jag sov i samma rum som Maarina och vi hade värsta debatten innan vi skulle sova! haha! Aja vi somna tills slut efter många om och men.. 

Vi klev upp vid 8.00 tiden och åt frukost, sedan städa vi stugorna och sedan bar det iväg till Spat som låg i stadshuset. 
Vi fick gå ner till en spa avdelning där det var jättefint! Det fanns duschar, bastu, bubbelpol och fruktbricka, och hela avdelningen var bara till oss ;) Vi fick pröva några produkter först som var skit bra!!! Skulle vilja ha hela kittet men det var ganska dyrt så snål som ja var så strunta jag i att shoppa där! Men sen bada och basta vi, vilket var otroligt mysigt och skönt, speciellt efter en dag på Bodaborg! Vi fick varsin påse också med olika prover ;) Alltid lika roligt!

Sedan gjorde vi iordning oss och gick på stan! Jag köpte ett par örhängen, två ringar, en näsring, ett armband & en kajalpenna! Men det blev inga jeans som jag ville ha köpt för jag hitta fan inga som var snygga (e jag för kräsen?)

Ne, jag orkar inte skriva mer just nu för jag har så fruktansvärt ont i hela kroppen så det blir en tidig kväll för mig! 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback