I´m Back!!!

Nu känns det som allt flyter på! :) Jag är mycke gladare och framför allt piggare! Allt känns bara såå jävla bra nu!

I helgen blir det bara att ta det lugnt! Bara goza med Gubben!
Just nu är Nille och Stefan här å hälsar på.
Dom sitter med x-boxet givetvis! haha!
Men då får ju jag lite tid att sitta här ;)

Hmm.. vet faktiskt inte vad jag ska skriva, haha! Händer inte så mycke nu å de tycker jag bara é skönt för det har vart alldeles för mycke på gång tycker jag.

Jag ska till Skelefteå på tisdag med klassen! Vi ska på bodaborg och på spa! haha! Känns riktigt kul!
Vi ska sova över där tills onsdag. Det blir mysigt, vi é ju bara sex stycken i klassen å vi håller ihop väldigt bra! Så det blir säkert super!

Ne, jag har inte mycke mer att skriva men jag lovar att skriva när det händer mer! haha!

Kommentarer
Postat av: Desireé

Oh, tack för uppdejten gumman! :D very najjs! Oj jäklar vad roligt med bodaborg! Dit skulle jag oxå vilja fara.. Och SPA, omg. Det har jag minsann aldrig varit på.. Spa:a på lite åt mig nu oxå dårå äru snäll! ;) PUSS

2008-10-11 @ 20:30:29
URL: http://iamjustme.blogg.se/
Postat av: Gela

Haha, kanske inte va så mycke kul, men det händer inte mycke mer nu! ;) Ja! De ska bli kul! Vet inte riktigt vad bodaborg é men de märker ja la :D Jag har inte heller vart på spa nångång så de ska bli intressant! Ajjemen, självklart ska jag göra de ;) PUSS!

2008-10-12 @ 21:20:06
URL: http://geliz.blogg.se/
Postat av: Angelika.E

Ohh tusan va roligt ! = ) Bodaborg ligg vid vitbergsbade o campingen där .. hehe men de är svinkul där i allefall . Vi va där när jah gick gymnasiet . O spa lät juh int helt fel ! = ) Relaxa lite åt jah med ;) Puss o kraaam

2008-10-13 @ 20:27:05
URL: http://angelikaa.blogg.se/
Postat av: Gela

Svar till Angelika E: Jaa, de ska bli skit kul! Bara jag inte försover mig i morgon! haha! Skulle inte förvåna mig!.. Ne, men de ska bli as skoj! Ajjemen de ska jag göra ;) Puss & Kraam

2008-10-13 @ 21:01:03
URL: http://geliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback