Jahopp..

Då sitter man här igen! *haha* Blir lätt att man hamnar här när man har lite att göra!

Idag vakna jag vid 12.00 tiden :O Blev visst lite sent men va fan, nångång får man la ta lite sovmorgon tycker jag ;)
Jag har inte gjort så mycke idag.. jag har ätit bullar :) vart ute och träffat Angelika igen och hennes valp! *fan va söt han är*
Sen ha ja sett på tv och suttit vid datorn *tihi* Sen ha jag ätit mat, sovit en stund (typ två timmar!) sen ha ja druckit lite kaffe och ätit mer bullar! Och nu sitter jag här vid datorn igen!
Brorsan ringde nu också! Han är i fjällen med tjejen och några fler!
Såg också att pappa är med i tidningen! Han é såå söt *tihi* Måste klippa ut intervjuven och sätta upp på kylskåpet!



                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback