Lördag...

Jahopp då var det lördag igen! Skönt med helg men jag har inga planer alls, tror det blir en soff helg! haha! Ne, men jag har städat och tvättat iaf :) Det är ju alltid nåt!

R.I.P
Hoppas du får det bättre i himlen än vad du hade här!
Kommer sakna dig! Du var så snäll och glad! Fattar inte vad som var fel, eller varför du gjorde som du gjorde men du ska veta att du kommer alltid finnas i både mitt å Martins hjärtan! 

Vi ses igen!

Det är hemskt vad det undermedvetna kan ställa till med! Efter din bortgång så har både jag och gubben drömt så konstiga drömmar! Det började med att gubben vaknade på natten och berättade om någon skum dröm.. Han hade ingen aning varför han hade drömt det.. men jag sa att det kan bero på att han mår dåligt efter din bortgång! I natt vaknade jag av att gubben väckte mig.. jag hade legat å skrikit, men jag kommer inte ihåg vad jag hade drömt! Jag tänker iaf jättemycke på dig och jag hoppas att du har det bra nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det som har hänt? :( Vem har doge? :´(

2008-10-20 @ 13:47:42
URL: http://gaken.blogg.se/
Postat av: Gela

Svar till Linda: Olle från Akkan har tagit sitt liv..

2008-10-21 @ 18:37:16
URL: http://geliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback