Nu har jag packat färdigt!

Snart bär det i väg till Skellefteå!!! Ska bli så kul! Jag är verkligen taggad!
Varför är det alltid så att man packar för mycke grejor? Vi ska ju bara vara där tills onsdag men endå packar man som om man skulle vara borta i veckor.. haha! Nä men så farligt är det inte riktigt!

Brorsan är så söt... fick låna tusen kronor av han för att jag skulle få köpa jeans å så till mig själv! Ååå, det går inte beskriva hur underbar han é! Dessutom ska han besikta sin volvo å betala skatt å så bara för att JAG ska få köra den!!!! Alltså hur snäll får man va?? Han vet att jag inte har råd att ha bil å så väljer han att betala å fixa för att jag ska få ha en bil!!!! Ne, jag får tårar i ögonen... ååå jag saknar  ord! Finns det verkligen några ord som kan beskriva hur underbar han é???
Jag är den lyckligaste personen i världen som har han som bror!!!

TACK BRORSAN!!!! Jag älskar dig såå otroligt mycke!!!
Vet inte hur jag ska kunna tacka!!??


Ne, jag måste plugga lite nu men jag kommer tillaka! ;)


Brorsan i en snöhög! Vi fikade å spelade golf :D Det var mysigt!!


Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Näääääe men guu så gulligt av han ! = ) Men han ha alltid vart snäll Robin . Du ha tur som ha sån snäll bror = ) kraam

2008-10-13 @ 20:28:30
URL: http://angelikaa.blogg.se/
Postat av: Gela

Svar till Angelika E: Jaaa, jag vet!!! Ja, han har ju alltid varit de! Helt otroligt! Ja, jag har verkligen tur! Vet inte vad jag hade gjort utan han! Kraam!

2008-10-13 @ 20:58:34
URL: http://geliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback