Nu har man kommit tillbaka hysat till vardagen!

Finns både nackdelar och fördelar med operationen!
 

  • Jag kan ju inte vara med på gympan (fast det är ju inge minus, haha)
  • Jag kan inte åka på överlevnaden på fredag (vi som går bof 3 ska ju ha olika stationer med alla nya ettor).
  • Jag kan inte gå på mina kvällspromenader (men det behöver jag igentligen inte för jag tappade ju ca 7 kg när jag låg på sjukhuset) Fast det är ju så jävla skönt att gå och lyssna på musik!!! Det är ju därför jag går, inte för att gå ner för då finns det ju bättre sätt! haha!
  • Jag har tappat aptiten fullständigt... är aldrig hungrig längre, jag äter bara lunch och middag nu. Innan åt jag ju ibland frukost sen lunch sen en fika sen middag och sedan kvällsmat! Jag äter ju mindre portioner nu också men det går frammåt, äter mer och mer och även fast det tar lång tid så går det ju endå framåt :D
  • Jag har tappar Cola suget!!!!!! Dricker ingen cola alls! Nu är det Gubben som dricker cola i massor! haha! Men det är ju positivt att jag har tappat suget på cola för jag drack ju på tog för mycket innan!
  • Jag har slutat röka!!! Och nu är det på riktigt! Blir så äcklad när jag tänker på att ta ett bloss!! Fattar inte de men jag spyr nästan så fort jag tänker på det! Och glasskåpet som finns i entré hallen på sjukan var nog till lite hjälp för där var det ju uträknat hur mycke tjära man får  i sig på viss många dagar, och hinken med tjäran såg såå äcklig ut! Det fanns ävet ett genomskinligt rör med fimpar som man röker bara på en dag! Bläää! Känner ju nu också hur äckligt andra luktar när dom har nyrökt! :( Fattar inte att man känner det själv för det stinker ju verkligen!
  • Jag känner mig genast mycke piggare! Jag orkar ju lätt vara i skolan, vilket var as tugnt innan! Kan ju bero på mina psykiska problem också men läkaren sa ju det att man blir mycket tröttare när blindtarmen är paj, eller av vilken sjukdom som helst blir man ju trött av för kroppen lägger ju all energi på att fixa kroppen!

Ne, livet känns helt enkelt underbart nu!!! :D Förutom ett undantag (hon är uppe) men annars leker livet :)


Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Shiiiiit gick du ner 7 kg när du låg på sjukhuset !? Men de är juh tokbra att cola o rök suget ha försvunne ! = ) Är hon fortfarande uppe ?

Kram !

2008-09-24 @ 08:58:27
URL: http://angelikaa.blogg.se/
Postat av: Geliz

Jo, jag gjorde ju de! Ja, de känns jätte bra! Jo, hon é ju de... Jag kan skriva till dig på apberget å berätta lite! Kram!

2008-09-26 @ 10:23:08
Postat av: Desireé

Hej sötGela! ;) Nu har jag äntligen hittat din blogg! ;) Så nu ska jag lägga till den på favoriter och läsa emellanåt, så man får veta vad som händer i lilla Suman! ;) Hur allt mig dig då? Saknar dig gumman! Puss

2008-09-30 @ 12:28:01
URL: http://iamjustme.blogg.se/
Postat av: Desireé

Oo nu ser jag ju! Jäklar vilket helvete du fick gå igenom.. Men jag är stolt över att du har slutat med giftpinnarna!!!!!! :D BRA GELA!! Nejfan, nu har jag inte tid att sitta här längre, dags att fixa till sig så man iaf ser liite proper ut inför jobbet! :) Puss

2008-09-30 @ 12:31:19
URL: http://iamjustme.blogg.se/
Postat av: Desireé

Bäjbee, uppdejt tack! ;) PUSS

2008-10-08 @ 17:09:11
URL: http://iamjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback