Nu måste jag ta tag i saker och ting..

Jag ska fixa bort resterna ikväll tänkte jag, det är inte så många och inte så jobbiga rester heller så jag fattar inte varför jag har låtit dom ligga. Men det blir la så på sommaren, då vill man ju va så ledig som möjligt och glömma skolan helt ett tag, dessutom har jag ju jobbat sen maj så jag har inte haft någon ork när jag har kommit hem på dagarna. Sen måste jag fixa praktikplats, blir nog troligtvis parkskolan. Jag har så mycke nu så jag ska nog inte sitta här och skriva vad jag har och göra för det är bättre jag lägger tiden på rester... fast det är ju roligare att sitta här :D Ne, jag måste gå! Men jag kommer tillbaka, ska försöka bli lite flitigare på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Ha försökt få tag i dej men du ha int svara på mobilen = / Tänkt om vi skull försöka hinna träffa nå innan vi åk tebaka te Sollefteå .

Kram kram !

2008-09-03 @ 19:30:24
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback