Opererad..

Nu är jag hemma igen! Fick ju åka tillbaka till sjukhuset i Lycksele i lördags natt för jag hade så jävulskt ont, jag bara vek mig! Så på söndagen åkte jag in på tillhålsoperation.. Alltså man går in i magen med en kamera för att se om det är något som är fel, och om dom hittar felet så kan dom fixa det på en gång!
   Iaf så hade min blindtarm vuxit fast i en annan tarm... så dom fick ta bort blindtarmen. Men jävlar va ont jag hade när jag vaknade efter operationen!!!! Det var det värsta jag någonsin har varit med om!!!
   Men det är bättre nu, ligger för de mesta i sängen och det gör ont om jag har suttit eller rört på mig för länge! Fast de blir ju bättre å bättre för varje dag som går!

Det bästa är att jag har gubben som tar såå bra hand om mig! :D Hur skulle jag klara mig utan dig? Inte bara för att jag har opererat mig utan du har hjälpt mig med såå otroligt mycke! Älskar dig av hela mitt hjärta! Finns verkligen ingen som dig!

Tack brorsan för ditt stöd under dom här veckorna! Du har verkligen varit underbar! Det är helt otroligt att du har suttit hos mig på sjukhuset till nio på kvällen även fast du börjar jobba 7 på morgonen dagen efter! För jag kan tänka mig att du kom i säng sent eftersom de é ju endå 15 mil att köra tillbaka å sen brukar de ju va så att man inte somnar direkt man kommer hem! Det är också helt underbart att du ha pratat med mig i telefonen dom nätterna jag inte har kunnat sova! Och just det att veta att jag kan ringa dig vilken tid på dygnet som helst, och att du har brytt dig som du har gjort! Det är så svårt att förklara men jag saknar ord helt enkelt! Älskar dig såå otroligt mycke!

Tack till alla er som har brytt er! Det känns så bra att veta att ni bryr er om mig!


Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Heeey gumman ! Hoppas allt är bra såhär efter operationen . Jah hade trevligt i Stockholm , men lite hemlängtan hade jah . Kraam !

2008-09-22 @ 08:50:50
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback