Attan också..

Jag som har börjat ta tag i skolan och få bort mina rester och så. Å givetvis fick jag den "roliga" perioden på månaden igår, vilket inte var kul alls för jag får ju såå fruktansvärt ont både i ryggen och i magen! Det brukar bli bra efter två dagar men jag skulle ju jobba igår vilket inte var nån höjdare men jag fixa de! Jag har precis lika ont idag så jag är hemma från skolan.. Inte vad jag vill vara just nu eftersom jag verkligen INTE vill hamna efter.. För jag vet ju att av att missa en dag så kan man missa ganska mycket! Men jag får kolla upp vad jag har missat när jag kommer tillbaka. Igentligen ska jag inte ha dåligt samvete för jag har verkligen stora problem med den här "veckan". Å de har jag alltid haft så det är ingenting jag kan göra nånting åt!

Så idag är jag hemma, ska se om jag kan göra lite skolarbete och kanske slänga in en tvättmaskin.

I morgon kommer pappa!!! :D Jag längtar såå!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad roligt för dig att han kommer hem :)

kram gumman..

2009-04-08 @ 21:19:32
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback