*

Har ingen aning om vad jag ska skriva.. Men känner endå att jag måste uppdatera.

Dagen har varit jätte bra! Först hade jag bild där jag fick hålla på med scrapbooking för Berit (läraren) vet hur mycket jag gillar det! :) Efter lunch hade jag skapande! Haha! Sen hade jag matkultur så det har inte vart någon teori alls idag :D Kan det bli bättre?!

När jag kom hem var svärföräldrarna här och åt middag med oss vilket var jätte trevlig! Tycker om dom såå otroligt mycket! Eller tycker om, jag älskar dom!
   Efter dom åkte la sig Gubben på soffan och vilade så jag la mig i sängen och vilade men fick bara vila en halvtimma för då kom några barn (ska inte nämna några namn) och ringde på så jag öppnade och dom frågade om vi hade fika.. men vi har ju inge gottesaker hemma eftersom både jag och Gubben har blivit nyttiga av oss! Haha! Så jag sa som det var att vi inte har något fika. Då frågade ena tjejen om jag var pank. Haha! Ne, sa jag, vi har inge fika för vi brukar inte fika. Sen cyklade dom iväg.

Då kunde jag inte somna igen men det var ju bra de för jag ska inte sova så länge på kvällarna. Igentligen ingenting alls men det är ju så att om man sover högst en halvtimma om man är trött så känner man sig piggare men om man sover en timme så blir man ju bara ännu tröttare.
   Jimmy kom och hälsade på så då satt vi och pratade tills klockan var 21.00 ungefär och när han åkte så hoppade jag in i duschen.

Det var min dag de.

Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Snart kommer jag hem gumman.. Pilutta dig :D

2009-04-24 @ 08:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback