Fisketävlingen..

Går inge vidare för mig och svärmor!! Jag vaknade halv elva och då kom Gubben hem.. han hade varit ute å pimplat sen nio! Han har nu fyra fiskar och därmed leder! Grattis till dig Gubben! Jag och svärmor funderade på att slå ihop oss till ett lag så om jag får en och hon får en då har vi ju två! Haha! Vi funderade också på om vi skulle gå upp tidigt i morgon och ut å pimpla för det är tydligen då dom nappar! Det blir spännande att se hur många svärfar har fått, han är ju fortfarande ute!

               

Idag ska ju jag köra ner till Storuman för jag ska jobba 17.00 - 22.00. Men jag tror jag ska åka 12.00 för jag ska handla lite åt svärmor och Gubben,  jag ska duscha, jag ska hämta potatis och jag ska givetvis träffa pappa och så måste jag äta en bit innan jag börjar.
Så ser min dag ut idag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni vinner tävlingen :) hehe.

2009-04-12 @ 17:10:01
Postat av: silly

hahaha va gulligt, hoppas ni vinner ;D! fint att du har en bra relation me din svärmor de brukar inte många ha :P

2009-04-12 @ 17:13:14
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback