Gela är på glatt humör!

Vet inte riktigt varför men jag är på jätte bra humör idag!
Det är inte så himla svårt att vara nyttig endå :) Skrev ju för ett tagsen att jag måste gå ner i vikt! Och därför har jag blivit mer nyttig! Jag äter fil med äppelbitar i på morgonen, det bästa är att jag inte blir hungrig förrän middagen. Innan när jag åt puffar med mjölk eller ingen frukost alls så var jag ju så otroligt hungrig innan lunchen. Det blev lätt att jag åt en go bit innan middagen också för att jag inte åt en bra lunch eller ofta åt jag ingen luch överhuvudtaget. På kvällen brukade jag bli fruktansvärt godisugen men nu är det äpplen som gäller :) Det går ju lika bra det! Eller så dricker jag drick yoghurt. Mumms.. Dessutom är jag mycket piggare. Jag vet att det bara är några dagarsen jag började med detta men jag vill bara säga det att det känns riktigt bra! Trodde inte jag skulle klara mig utan godis men det gör jag! :)

Idag har det inte hänt mycket alls, jag har letat efter kjolen till studenten men nu hittar jag inte den helle... :S Aja jag är säker på att det löser sig endå :) Gubben och Nille var på Akkan en sväng och fikade, men det blev inget för mig. Som sagt inga gottesaker längre! ;)

Nu hade jag tänkt gå på en promenad och sen ska vi la äta. Det blir en senare middag idag för gubben har ju nyss fikat. Och jag är inte hungrig än :)

Ikväll jobbar jag från 21 - 00.15! Det känns inte lika jobbigt idag! Igår var det jobbigt, hade en dålig dag men jag håller med pappa för när jag säger att jag har en dålig dag så brukar han säga:
- Man måste ha dåliga dagar ibland för annars vet man inte hur bra dom bra dagarna är!

Hinner inte skriva mer nu, skulle ju ut på en skön promenad i solen! :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback