God morgon!

Blev visst lite tidigt idag, vaknade 06.50 av att jag var pigg, så jag tog på mig kläderna tog ett glas vatten och nu sitter jag här! Haha! Gårdagen gick bra, jag åkte ju ner till Storuman och det första jag gjorde var att handla! Sedan åkte jag till pappa och vi satt och pratade en stund när vi sedan bestämde oss för att vi skulle åkta hem till mig så jag fick duscha och så ville vi äta lite. Jag dushade och pappa satte sig direkt med gitarren! Haha! Typiskt! Sedan gjorde vi soppa och sen drack vi kaffe och såg på: Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Vi hann inte se hela för det var dags för mig att jobba.
Att jobba gick också jättebra! Vi var ju två stycken så det var kul. Det var bra med folk tycker jag. Jag slutade tio och jag åkte hem till pappa direkt. Vi drack kaffe och såg reprisen av: Andra Avenyn. Jag hade ju missat det i tisdags och pappa han garvade åt mig för han tyckte programet var så konstigt, och jag förstår han för jag skulle berätta lite så att han hängde me och det lät typ så här: Ulla är alkoholist, hon har en dotter som också har fått en dotter med en kille som heter Hamsar. Ica reklams gubben har ett företag och hon där som jobbar hos han, hennes man har blivit bög. Hon där var tillsammans med han där men sedan bytte hon till Dennis, och där är Dennis dotter Li.
  
Haha det var ganska roligt!

Jag var där till 00.00 och sedan körde jag upp till Ankarsund igen. Det tog bara ca 30 min. Det var skönt. När jag kom hem vid 00.30 så var alla vakna, det tyckte jag också var skönt för hundarna skäller ju när någon kommer och jag ville inte väcka hela huset när jag kom. Vi satt och pratade ett bra tag, vet inte om klockan var 01.30 innan vi gick och la oss. Dessutom låg jag vaken ett tag för jag kunde inte somna direkt.

Det var lite om min dag igår! Idag vet jag inte riktigt vad som häner. Ska la vänta på att Östen vaknar så vi kan fara ut och pimpla! Haha! Han brukar ju kliva upp vid 8.00.

Bye so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback