Ingen fisklycka idag heller..

Men det är då självaste... Ingen fisk idag heller!!! Jag klev upp 6.30 för att det är då man får fisk, och alla runt om kring mig på isen fick ju fisk hela tiden! Jag hade dessutom bytt spö idag och jag prövade på olika djup men icke.. Aja, det är inte hela världen men jag trodde aldrig att jag inte skulle få en fisk på hela påsken. Haha! Jag är igentligen inte så intresserad av fiske men dom flesta tycker väl att det är kul att få fisk!? Men det skönaste är ju bara att få komma ut en stund!

Jag åkte hem vid 8.40 och nu har jag ätit en macka och druckit te! Gubben var hemma med hundarna så det var jag och svärfar som var ute. Svärmor jobbar ju idag.

Jag vet inte vad som händer idag, blir la bara att ta det lugnt.

Bye so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback