Inte nöjd!!!

Jag blir ju aldrig nöjd med min blogg... Ååå!! Jag vet heller inte hur man fixar till den. Vet ju bara hur man använder färdiga mallar... Jag måste kolla om det är någon som kan hjälpa mig.  

Nu har jag iaf jobbat färdigt för idag! Gick bra idag me men jag har såå fruktansvärt ont i fötterna! Ännu värre än igår men nu är man ju hemma och får vila fötterna! :) Kanske ska titta mig efter ett par tofflor som är bra att jobba i. Just nu använder jag foppa tofflorna för jag trodde dom skulle funka fint men icke de! Fast det är klart, man får ju ont i fötterna i början när man är ovan. Fick ju det när jag började jobba på Café Akkan också!
Jag har också fått jätte ont i smalbenen. När jag böjer upp fötterna så gör det ont?! Det bidrar ju till att jag får ont i fötterna när jag går för då böjer jag ju upp fötterna lite.. När man är på jobbet så går det ganska bra och när man är hemma men när jag går längre sträckor så gör det jätte ont! Som när jag går på mina promenader. Carina (på jobbet) säger att det kan vara benhinnesinflammation, för hon sa att det kan bli så när man är ovan att stå och gå så mycket. Jag menar jag sitter nästan ingenting på 9 timmar, jo på rasten idag satt jag 10 min när jag åt. Aja det blir säkert bättre efter ett tag.

Jag har bestämt mig för att verkligen gå ner i vikt! Jag har tänkt att jag ska försöka men jag har inte vart så noga. Men nu är jag less på att alla tror att jag är gravid pga min mage. Och när jag då säger att jag inte är det så säger dom flesta: Oj då, har du gått upp så mycket! Du brukar ju vara jätte smal. Men nu är det så här att jag mår så fruktansvärt bra nu och det gör mycket! När man mår skit så har man ingen stor matlust och det bidrar ju till att man heller inte väger mycket. Men nu när jag äntligen mår så här bra för första gången i mitt liv så kommer även matlusten.
   Men som sagt jag ska fan gå ner nu för nu är Gela less på alla rykten som går!

I morgon ska jag bara slappa! Fast jag jobbar en stund i morgon också, fast bara från 21-00.15! Så det blir en skön dag i morgon. Ska passa på att gå på en promenad också för jag har inte gjort det på två dagar eftersom jag har jobbat till 22.15 så har jag ingen stor lust att gå på en promenad när jag är hemma 22.30 och har så här ont i fötterna! :)

Ska försöka fixa min blogg lite så den ser någorlunda ut tills jag hittar någon som kan hjälpa mig!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men din blogg e ju också fin. Jag är inge bra alls på att göra bloggar :/ Jag ändrar ju bara fäg och bild, det enda jag kan :d haha.. Hur är det med dig idag?

2009-04-17 @ 08:16:11
Postat av: Linda

Tack så mycket gumman.



låter bra att det är bra med dig :)

Snart kommer ja hem :D wiie!



/L

2009-04-17 @ 21:18:26
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Linda

Naw du är såå sööt. tänker på dig med, och snart när jag kommer hem så ska vi ses, dricka kaffe hemma hos dig :D DITT GODA KAFFE :D hehe

2009-04-17 @ 21:23:12
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, men jag vet inte när reprisen gå, antingen idag eller på söndag :D hehe

2009-04-18 @ 09:25:52
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback