Ja du..

Igår jobbade jag direkt efter skolan från 16-21, det var ganska tugnt. Var så seg igår men det gick bra.
Sen fick jag ett mindre roligt samtal i natt men det är sånt man får ta ibland..

Idag har vi inte gjort mycke, Gubben va och fikade på Akkan med Nille å Saga men jag orkade inte följa med så jag började städa istället, tänkte sitta ute i solen idag egentligen men det blåste lite och sen tänkte jag att jag måste städa för det blir ju lätt att det kommer i sista hand nu när jag både jobbar och puggar. Men det var roligt! Bara jag får ha mp3:n så är det hur kul som helst!

Imorgon måste jag packa eftersom vi ska till Umeå på måndag. Vi som ska dit är bof 1, 2 & 3. Ska bli super kul! Har alltid så kul med mina klasskompisar! Eller klasskompisar blir fel att säga tycker jag för vi är närmare än så och det är jag otroligt glad över!

Jag hade hoppats på att få prata med pappa idag på msn men när jag loggade in så var han inne och jag skrev till han men han svarade inte och sen loggade han ut!? Men han hade säkert något han skulle göra. Jag saknar pappa bara mer och mer.. Trodde det skulle bli lättare och lättare men det blir det inte! Jag märker hela tiden hur mycket jag behöver han.. Tänker på han flera gånger om dagen!
    Men samtidigt är jag super glad över att han trivs i Norge, för han ska ju inte bo här utan jobb och allt för att jag saknar han. Men jag är orolig för han för han jobbar ju hela tiden! Han jobbar, äter och sen sover han sen jobbar han igen osv. Dessutom måste han sova i lastbilen ibland för att han inte hinner åka hem förrän han ska börja jobba igen! Hans jobb ligger 1 timma bort från där han bor så det tar ju 2 timmar fram och tillbaka och om han har 3 timmar på sig att sova så åker han ju inte hem. Men han säger att det går bra så jag hoppas att det stämmer! Tror inte att pappa läser bloggen så ofta men jag vill bara säga att:
  
Jag Älskar dig pappa sååå oerhört mycket och du är den bästa pappan som finns, tro inte något annat! Hoppas inte du mår dåligt över att din dotter saknar dig så mycket utan jag vill ju bara att du ska veta det att du betyder mycket för mig. Jag förstår fullständigt varför du är i Norge!!! Och jag är glad för din skull och jag är stolt över dig! Jag ska inte gå in på så privata saker här i bloggen men jag vet hur du har haft det och jag tycker du har lyckats jätte bra fast du har haft så stora motgångar! Den relationen vi har är odödlig! Tack!!!! /Din Tjofesa!



Ja, nu blev det lite känslosamt men jag var tvungen att skriva av mig! Det är den största orsaken till att jag har blogg.

Tror jag ska nana snart, är såå trött!

Nazz!


Kommentarer
Postat av: Lindis!

Men ändåå.. Jag tänker inte färga det något mer, för det blir bara dyrare.. Fixar det nog på ett annat sätt:D hehe.. Men det var tänkt vi skulle komma idag, men icke det. Nästa helg blir det. Tjing!

2009-04-26 @ 08:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback