Jobbat färdigt!

Ja, nu har jag jobbat färdigt för idag! Sköönt! Har ont i fötterna. Men det har endå varit en bra dag! Mycke folk och det tycker jag är kul för tiden går mycket snabbare då. Sen har jag fyllt på saker i butiken och det är också bra att det finns saker man kan göra för jag skulle bli galen av att bara sitta. Så jag ska inte klaga.
   Men en sak var mindre rolig.. h*n var inne idag. Jag blir ju förbannad bara av att se h*n. Sen ska h*n ju hålla på och dryga sig. Ähh, blir så svårt att skriva om det när man inte vill nämna för mycket.

Nu blir det nog att se lite tv och sticka, och sen ska jag nog sova. Gubben har lagt sig redan för han jobbar ju i morgon. Jag är så ovan vid att han lägger sig så tidigt eftersom förut när han gick halvtid så börja han ju 12.00 på dagarna och då var han ju uppe mycket senare också. Då var det jag som la mig först. Men nu är det helt tvärt om! Jag börjar 13.00 i morgon och han börjar 7.00. Så kan det va.

Måste bara skriva att jag saaakkkknnnnaaaarrr Linda!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback