Lång Fredag!

Japp, långfredag idag då! Jag vaknade ganska sent idag och vi käka lite frukost. Sen tog jag skotern å åkte en sväng å fotade lite grann, sen åkte jag tillbaka och satt å titta på när svärfar och Gubben höll på med en skotersläde, men jag blev väl lite göra lös så jag började bygga en snö gubbe! Hahahahaha! Fast det blev nog en kyckling.. haha! Är inte färdig än! Men jag skulle vilja ha lite fjädrar för då skulle jag satt lite påsk ris vid han! Haha! Ja, jag är helt normal bara lite göra lös! Haha!

Sen åt vi påsk mat, efter de åkte jag svärmor och Gubben ner på isen och pimpla lite men ingen av oss fick något.. vi hade ekolodet med oss och det visade att det finns massa fick men dom har nog blivit krokvana.
Det finns en film man kan se på www.kikmete.se där det är en som har stoppat ner en kamera och filmat och det är fanimej inte lite fisk här. Om man går in på sidan så trycker man på kategorier och sedan mars och sedan Ankarsund, den som är längst ner! Och sen är det en filmrulle som man trycker på.

Sen åkte vi hem, jag träffade Dessan & Gicca en liten sväng men dom skulle upp till Abboreberg så vi skulle höras i  morgon. Jag gick hem och vi åt lite paj! Mumms, sen kom Bernt och då blev det kaffe och bullar! haha!

Och nu sitter jag här! Haha!
Pappa och Brorsan kommer nog i morgon! Hoppas, hoppas, hoppas!!!! Jag blir jätte ledsen om dom inte kommer! Tror jag ska ringa pappa nu!

Här kommer lite bilder!



Gubben är så söt på snollan. Tihi



Svärmor är också såå söt!



Tog kort på Giccas hundar! Sötisar!




Bye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback