Längtar!!

Jag längtar till så mycket just nu! För det första så längtar jag tills Pappi kommer hem! Han ska åka i morgon efter jobbet, så han är la här i morgon natt eller på torsdag! Ska bli sååå himla kul! :D Saknar han ju så otroligt mycket! Älskar han gör jag med hur mycket som helst! :D

Sen längtar jag till påsk då vi åker upp till Svärfar & Svärmor! Det är alltid lika mysigt att få komma dit! Dom är ju så underbara! Ett plus är ju skoterkörning och pimpling :) Synd bara att fiskarna har blivigt "krokvana". Men man brukar iaf få nån! Inte jag tydligen men alla andra! Haha! Men för mig är det bara att fortsätta försöka! Haha! Än har jag inte gett upp! Frågan är bara hur länge vi ska va där, tror inte Gubben är ledig nånting så det kanske bara blir över helgen? Måste kolla det med han! För jag är ju ledig hela nästa vecka.

Sen längtar jag till balen då jag ska få visa upp min fina klänning :D Ska bli så kul!!

Ne nu måste jag sluta skriva för Gubben försöker sova och jag tror han störs lite av att jag sitter och knapprar på knapparna! Haha!

Jag blir nog hemma i morgon me för jag har mått såå dåligt i dag! (Jävla mens...)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback