Men det va då självaste...

Ingen fisk idag heller!!! Å idag var jag ju ute i tid! Förbannat! Jag och svärfar var ute och han fick två fiskar som släppte precis när dom var uppe. En fisk hade fått kroken i stjärten så han kom baklänges så när han slapp var det ju bara att simma ner igen!

Jag gav upp, kan inte sitta i timmar! Det var iaf kul att komma ut en stund! Så jag har ätit en ostmacka och druckit lite juice. Tänkte lägga in lite bilder här och sen se lite tv.



Jag lyckades ta ett kort på Gubben när vi körde över sjön! Tycker bilden blev jävligt bra med tanke på att jag körde skoter och det guppade. Fast det var synd att det inte blev någon snörök som det brukar bli för nu ser det ju ut som han står stilla. Haha.



Svärmor pimplar!



Gubben var tvungen att ta kort på Snollan! Haha



Jag tog ett kort på en ekorre!



När jag kom till brorsan igår så var det här det första jag såg.



Längre ner hade dom byggt en liten bar. haha! soffor och ölflaskor!

Ne, jag får ta och lägga in fler bilder sen! Orkar inge mer nu!

Bye

Kommentarer
Postat av: silly

Oj då, e de inte jobbigt & inte har kontakt med sin mamma? varför har du inte de? elr de behövs du självkalrt inte svara då :P

2009-04-13 @ 22:56:29
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback