Min Dag

Ja, idag har jag inte gjort så mycket, var med på innebandyn idag. Det är några som brukar spela två gånger i veckan. Vet inte riktigt vem alla é men dom jag vet är: Nille, Eddie, Victor, Pontus, Matte, Fredrik, Katrin. Men det brukar tydligen vara fler där också. Iaf så tyckte jag det var jätte kul men jag fick såå jävla ont i nät... Blir så trött på att jag inte kan röra mig pga att knät inte pallar.. Så jag fick sluta lite tidigare. Tänkte att jag skulle vara med varje gång men det går ju inte.. Attans, det är ju bra träning och det är ju kul.

Jag körde på ica sen och köpte mer drickyoghurt, fil och lite andra saker. Glömde äpplena.. :( Men vi har några kvar så jag får köpa mer i morgon. När jag kom hem hoppa jag i duschen och nu sitter jag här. Har hängt lite tvätt också. Det är Gubbens tur att laga mat i dag och det blir den goda potatis gratängen med köttfärs :) Yummi!

Skönt att vara ledig idag! :) Vet inte vad som händer efter maten men jag ska nog gå på en promenad iaf. Sen blir det en tidig kväll för jag ska ju upp i morgon och ha idrott innan skolan börjar.

Jag var tvungen att ändra bloggen igen för allt blir ju bara fel.. Jag kan inte trycka upp bilderna heller som jag har lagt in? Alltså förstora dom. Ska pröva lägga in en bild och se om det funkar nu.



Bye so long!

Kommentarer
Postat av: linda

lägg in dom istället i full storlek :P behöv man int klica upp dom

2009-04-19 @ 20:06:23
Postat av: linda

lägg in dom istället i full storlek :P behöv man int klicka upp dom

2009-04-19 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback