Påskafton del 2

Nu har vi ätit go middag! Mumms. Det blir la att se på tv en stund och sedan vid sex tiden ska vi till Kroktjärn och pimpla lite! Hoppas att det går bättre där! Haha! Jag vill ju ha nån fisk i påsk ju!
   Efter det blir det att se på Robinson. Helt otroligt att jag följer det nu för jag har aldrig gjort det men jag tycker det är så roligt att när ena laget är i ett träsk och andra på en fin ö! Sedan är det massa fula saker som händer, en gubbe sket ju på sig under en tävling! Haha!

Jag bytte om innan till kjol och ett rosa linne med en rosa liten tröja, har tappat ordet på vad dom heter! Så här ser jag ut! Man ser ju inte kjolen för jag hittade ingen stans där man kunde ställa kameran så den blev lägre men kjolen är iaf svart och ganska lång.



Bye so long!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh sötnos, blond och fin. Jag ska också blondera mig igen :) tihiii...

2009-04-11 @ 17:49:29
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback