Påskafton!

Idag gick jag upp tidigare än igår :) När jag gick upp åkte Gubben och svärfar och pimplade, jag åt en macka och drack lite te! Sen åkte jag också ut, Gubben fick en fisk, en sik! Haha! Inget vi vill äta men katterna blir glada! Vi har ju en "påsktävling" där vi tävlar om vem som får mest fisk under hela påsken! Det går inge vidare kan jag säga! Men gubben leder ju nu eftersom han fick en idag! Vi andra har ju inte fått nånting alls! Vi som tävlar är ju jag, Gubben, svärfar & svärmor. Det värsta är att jag har ju så otroligt dåligt tålamod! Haha! Då går det inge vidare!

Här kommer lite bilder som jag tog idag!



Bubben är så söt där han sitter och pimplar!



Jag sitter också å pimplar men inte ett napp..



Gubben tog ett kort på sig själv! Tihi!



Gubbens fisk!



Svärfar pimplar i solen!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback