Roligt besök!

Ikväll kom faster Ulle och Fredrik på besök! Det var jätte roligt tycker jag! :) Det var ju så länge sen vi träffades sist! Jag fick reda på att hon är i sjunde månaden, jag visste ju inte det! Men nu vet ja :)

Det har inte hänt så mycket idag! Jag skulle köra till brorsan en sväng men när jag kom dit var ingen där, ringde till han å då sa han att han var i Gardsjönäs. Så jag ringde Casey men hon hade inte tid så jag ringde mimmi men hon svarade inte så jag körde hem. Lite trist för jag ville verkligen hitta på något men nån men Ulle & Fredrik kom ju förbi :) Så jag fick ju vara social med någon iaf :)

Annars händer inte så mycket! I morgon går jag skola till fyra sen blir det la hem och käka lite sen ska jag på "kalas" kl sex och fira Tim och Victor som fyller år, sen ska jag jobba från nio till tolv. Vet inte om Gubben ska åka upp till A-sund i helgen. Han sa att han får känna efter i morgon, men för mig blir det inge A-sund eftersom jag jobbar i morgon och på lördag.

Just nu håller Gubben & Nisse på med datorn, vet inte riktigt vad dom gör. Jag sitter i soffan och funderar på om man ska försöka lägga sig i tid ikväll men det blir nog lite svårt för dom håller på med datorn som é i sovrummet och det blir nog lite svårt och somna då. Jag kan ju lägga mig i sängen som é i andra rummet men jag kan vänta för jag är endå inte så trött :)

Ne, nu har jag inte mycket mer att skriva! Funderar på en promenad. Kändes tugnt men när man väl har tagit sig ut så är det ju hur skönt som helst så jag tror jag kör på de!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback