Så här ska det la inte vara?

Jag känner verkligen att jag inte vill ta studenten.. Va? Vem fan vill inte de kanske du undrar då men jag känner att allt ska bara krångla.. Dom vill att jag ska göra så, å dom säger att jag ska göra si.. Orkar inte! Det är la för fan min dag!!! Jag vill jätte gärna att mina nära och kära ska få fira mig och det känns ju jätte kul att dom vill göra det! Men nu är det ju så att dom vill inte komma om dom är där och så vidar.. Jag vill inte att h*n ska komma men då tycker dom att h*n måste ju få göra de! Men nej säger jag då! Jag vill fira min student utan att bli ledsen över att h*n ska göra som vanligt.. 
   Alla säger ju att man ska hyra en lokal och bjuda in alla men det går ju inte om inte "dom" kommer för att "dom" é där! Tänkte kanske att jag, pappa, brorsan, Gubben å svärföräldrarna kanske kunde äta middag på hotellet å så får dom som vill komma. Åååå det känns BARA jobbigt med studenten.. Dessutom att jag får fixa allt själv eftersom jag inte har någon annan som vill göra de! Plakatet som föräldrarna brukar fixa när man går ut t.ex. vem ska fixa de! Är det nån som har tänkt på de? Nee.. jag vet inte alls hur det här kommer sluta! Just nu vill jag bara slippa tänka på studenten..
Jag är nog den enda som inte vill ta studenten! :( Aja jag hoppas att det löser sig på bästa sätt!

Behövde bara skriva av mig lite..

Tack Gumman (Casey) för tepartyt ikväll! Haha! Det är så kul att vara med dig! Känns så bra att vi kan prata om precis allt och vi har ju alltid såå kul! Du är bäst! :) Känns bra att ha dig vid min sida och du vet att jag alltid är på vid din sida oavsett vad som händer! Älskar Dig As Mycket! Puss på dig! Ses i morgon :)

Go nazz på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback