Skola

Just nu har jag lunch! Har två timmars lunch idag igentligen men vi blev kvar en stund över tiden på lektionen.
Väntar på att Casey ska hålla mig sällskap :)

Jag skrev ju igår vad som händer idag så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, ville bara dryga ut tiden lite :) Jag har bild 13.10 med MipMip :) Känns inte så kul att sluta fyra idag på en fredag och allt men bild är ju okej å ha, då får man ju göra nåt man tycker om! Hoppas ja iaf, det beror ju på vad vi får för uppgift!

Ne, nu har jag inge mer att skriva! Det är helt tomt Haha!

Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja hon e verkligen super söt. och jätte snäll :)

2009-04-04 @ 10:44:36
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback