Sköönt!

Jag har legat vaken några nätter nu för jag har vart lite orolig över skolan, visste inte riktigt vad vi har att göra nu och hur mycket rester jag har. Så jag gick till min handledare idag och frågade och det är ju inte alls mycket rester. Tre tror jag de var! Det fixar ju jag lätt :) Känns jätteskönt! Men det tråkiga är att vi har hur mycket som helst nu, vi har knök på schemat och vi har hemprov, muntligtprov, redovisning, rapport och sen är det säkert mer men jag kan inte allt i huvvet... Men jag ska fixa det har jag bestämt mig för! Måste ju tänka positivt!

Jag har ju något att se fram i mot nu och det är ju Umeå som vi ska till men skolan på måndag och tisdag! :) Ska bli super kul! Jag har ju sån underbar klass så det kan ju inte bli bättre! Vi hade ju såå kul i Skellefteå!

Jag har inte mycket mer att skriva för tillfället, händer inte så mycket förutom att jag går till skolan, hem, äter, pluggar/jobbar, sover! haha! Inte så spännande men så ser det ut just nu!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback