Studentklänning??

Jag trodde att jag hade fixat min studentklänning... För jag har en vit kjol och ett vitt linne till som blir som en klänning, den är verkligen jättefin! Men problemet är att kjolen har jag men linnet är i Ankarsund, och den enda som har nyckeln dit är mamma.. det går säkert att fixa för jag kan be brorsan hämta nyckeln men vart är linnet någonstans??? Jag vet att jag har letat efter linnet förut där men inte hittat de.. Hade jag tänkt att jag skulle hitta den nu då eller? För er som inte vet så används huset inte längre och det jätte rörit där.. dessutom så har man ju inte vart där på jätte länge så hur ska man då minnas?
   Jag har ju hela tiden tänkt att jag hinner leta efter den.. men vi är ju snart i slutet av April!!!
Vi ska ju till Umeå nästa måndag och tisdag med klassen. Jag pratade med Maarina nu och hon sa att vi har 4 timmar på stan på Tisdag :D Och hon skulle hjälpa mig, för jag kan ju inte Umeå så bra! Haha! Hon är så snäll som ställer upp!! :)
Så det löser sig säker, annars får jag beställa från nätet men jag tycker inte om det så mycket för då kan jag ju inte pröva.. Och sen brukar dom ju se annorlunda ut i verkligheten tycker jag!

Bye so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback