Torsdag

Ja, då var det torsdag då. Idag ska jag också jobba från 13-22.15. Hoppas det går lika bra som det gick igår! Jag hade mycket energi igår och fick mycket gjort. Det är ju så jobbigt om man är trött eller halv dålig för känns det ju så tugnt! Jag vaknade med världens huvudvärk idag och jag tog både tre och alvedon men det hjälpte inte, men jag kom på att jag inte har använt mina glasögon på länge så jag tog på mig dom och huvudvärken var borta. Trodde inte jag kunde få så ont i huvudet av att inte ha glasögona men tydligen är det så. Det är ju inte så konstigt heller för om jag inte har glasögona så får ju ögona jobba så mycket på att fokusera och det bidrar till huvudvärk.

Oj, vad klockan rusar iväg. Måste jobba!

Se you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback