Trevligt besök!

Ikväll fick vi besök av Angelika, Dessan och Joulina :) Det var jätte kul att få träffa dom! Jag fick gosa med Joulina vilket jag tyckte var underbart! Sedan kom brorsan också och efter en liten stund var Angelika tvungen att gå.
Sedan var brorsan tvungen att fara så då var det bara Dessan och Joulina kvar men det var kul att dom ville stanna längre!

Här är några bilder från ikväll.



Svärmor med Joulina.



Angelika och Dessan, vilka sötisar!




Jag me Joulina, hon nös precis. Haha!

Ne, nu måste jag gå och lägga mig för jag ska upp 6.30 imorgon och pimpla. Haha! Jag ska banne mig få en fisk iaf!

Nazz Nazz!

Kommentarer
Postat av: Linda

så himla söt hon är, ioch det är du med ;p

2009-04-14 @ 20:48:28
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback